Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.10.2017 06:36 - Pochettino Er Æret For Å Pleie Talent I England
Автор: fotballdrakter15 Категория: Спорт   
Прочетен: 85 Коментари: 0 Гласове:
0



 Billige fotballdrakter er stolt av е vжre laget som kom inn i VM-finalen. Etter at Winks har avsluttet landslagets fшrste show, innrшmmer Pochettino at det er en жre е kunne nжre talent for England. Ifшlge media rapporter, viste Tottenham Hotspur manager Pochettino at han var villig til е trene England noen gang i fremtiden. Siden Pochettino kom til England, har hans fшrste lag som trener i Premier League-Southampton vжrt imponerende. I dag er Tottenham Hotspur-laget under ledelse av denne tidligere Argentina-internasjonal hшyt rost, han har ogsе blitt en svжrt prestisjefylt leder. I en alder av spillere spilte Pochettino 20 ganger for Argentina.

Pochettino sa: "Hvis en dag trener landslaget, vil jeg gjerne lжre England." Jeg har hшrt om noen som tenker pе meg som Englands leder fшr, men jeg vet ikke om det er sant. Hvis det er sant, vil jeg mшte mange kjente ansikter i England: Som Kane, Ross, Ali, Dale og Larana. Av de 21 spillerne som har spilt sitt fшrste show i England har 17 spilt under min veiledning, som Lambert, J Rodriguez, Chambers, Klein, Luksio og Mason. I lшpet av de siste 4 og en halv sesongene, er det 11 av de viktigste spillerne jeg har mentorisert i landslaget i England, ferdig med debut til deres landslag. "England fotballfans skal forberede en Billige England Fotballdrakt til VM for е stшtte den endelige vinneren.

Billige fotballdrakter butikk har forskjellige nasjonale fotball skjorter, velkommen til е komme for е kjшpe. Southgate legger vinkler pе listen fшr de to siste VM-forberedelsene, Winks utmerkede seg i 1-0-vinneren over Litauen, Pochettino var ikke overrasket, sa han: "Jeg er veldig stolt." Etter 5 еr i England synes jeg det er den beste mеten е si takk til alle, og е la de talentfulle engelske spillerne ha mulighet til е spille for landslaget. Winks var veldig rolig, hans forestilling overrasket ikke oss, fordi vi kjenner hans evne. Det var en fantastisk prestasjon, og han hadde en sjanse til е spille for landslaget igjen. Е ha en tenеring ferdig landslagets fшrste show er en god ting for spillere, Tottenham Hotspur, Southgate og engelsk fotball. ”

image




Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: fotballdrakter15
Категория: Спорт
Прочетен: 5289
Постинги: 21
Коментари: 0
Гласове: 0
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930