Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.10.2017 06:54 - Kjope Dortmund Drakt Gi Spillere Mer Makt
Автор: fotballdrakter15 Категория: Спорт   
Прочетен: 97 Коментари: 0 Гласове:
0



 I Bundesliga 9. runde ble Dortmund utlignet av Frankfurt pе toppen av to mеl, og Dortmund-trener Bosz sa: "Det er et veldig еpent spill, og begge lag har mange sjanser til е score mеl." Nеr du fеr en to-mеls lead og det er andre muligheter, mе du vinne spillet. Jeg beklager at vi ikke gjorde det i dag. Vi har ikke demonstrert vеr evne, sжrlig i siste halvdel av organisasjonen. "Billige fotballdrakter er den beste gaven til supporterne pе banen.

Bosz mener at laget burde ha lеst seieren tidlig: "Vi burde ha bestemt seg tidligere, og vi har nok sjanser til е nе 3-0 eller 3-1." Jeg beklager at vi ikke kunne ta sjansen. Jeg styrket mitt forsvar pе min mеte fordi Frankfurt-offensiven var hard. Det er derfor jeg byttet spillere som Weigl for en defensiv spiller. Det tredje mеlet sparket ikke inn i mеlet, noe som var avgjшrende for oss. I et slikt spill bшr ikke motstanderen gi mulighet til е puste. "Kjшpe Dortmund drakt, gi spillere mer oppmuntring og stшtte.

Om den helt nye firepunkts vakt: "Vi mе gi opp mange forsvarsspillere." Hylle de spillerne som spilte. Jeg vet at det ikke er lett е ha spillere som Subotic som ikke har spilt i lang tid, og som har spilt denne posisjonen for fшrste gang som Weigl. Men de har gjort en god jobb. Etter at vi kom foran de to mеlene , Frankfurt ble sterkere og skapt mange muligheter. Vi hadde hеpet е starte en ekte forsvarer fшr vi fikk 2-0 ledelse, Weigl var midtbanespiller. Spillerne prшver е komme til slutten, kanskje noen er trette. Til slutt mangler vi fortsatt litt lykke. "Billige fotballdrakter butikk mange nye jerseys er allerede pе hyllene, du er velkommen til е kjшpe.

image




Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: fotballdrakter15
Категория: Спорт
Прочетен: 5288
Постинги: 21
Коментари: 0
Гласове: 0
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031